Szeretné szervezete vitamin és ásványi anyag szintjét megnövelni, de nem akar
tablettákat szedni és több kiló gyümölcsöt és zöldséget fogyasztani naponta?


Van megoldás!

LÍCIUM GYÜMÖLCS
A SZUPER ÉTEL


Fogyasszon naponta egy maréknyi (10-30 gr)
lícium gyümölcsöt
(goji bogyót)!


A természet e csodálatos ajándéka a vitaminok, ásványi anyagok, poliszaharidok, amino savak, omega olajok kincstára. Ezért már viszonylag kis mennyiség elfogyasztásával potólhatjuk a mindenapi táplálékunkban egyre kevésbé megtalálható tápanyagokat. Természetesen önmagában nem elég nagyon fontos emelett, hogy egészségesen táplálkozzunk, fogyasszunk sok sok zöldséget és más gyümölcsöket is.

Bolygónk legmagasabb tápanyag tartalommal rendelkező növényeit, gyümölcseit nevezzük szuper ételnek. Ezek nagy mennyiségben tartalmaznak vitaminokat, ásványi anyagokat és egyéb létfontosságú tápanyagokat, melyeket ilyen kocentrációban máshol nem találhatunk meg.

Nagyon fontos továbbá, hogy fogyasztásukkal nem tesszük ki a szervezetünket “ mellék hatásoknak “ hiszen a szuper ételek szinte egyeltalán nem tartalmaznak káros anyagokat.

Ilyen szuper ételek a lícium gyümölcs, a camu camu, méhpollen, lila kukorica, nyers kakó stb...


E különleges vörös bogyó, amelyet hagyományosan Kína Xingjiang és Ningxia tartományában és Mongóliában termesztenek, a nyugati világban Oprah által vált ismertté. Olyan hírességek, mint Madonna, Mischa Barton és Elizabeth Hurley esküsznek rá.

A Goji bogyót farkasbogyónak is hívják és már évezredek óta termesztik a Himalája völgyeiben. A tradicionális kínai népi gyógyászat számos betegség gyógyítására használja mind a mai napig.

A Goji bogyó régóta számos ázsiai étel alapanyaga is, s köretként is használják.

Bokrai 1-3 m magasra nőnek. Mivel a bogyók törékenyek, kézzel nem szüretelhetők, csak a bokor finom rázásával. Ezt követően kiteszik a napra száradni, aminek következtében a mazsolához hasonló szárított gyümölcsöt kapunk.

Nemcsak eszik a Goji bogyót, hanem levét is fogyasztják, különösen azokban a régiókban, ahol termesztik, teába keverve is közkedvelt ital.

A Goji bogyó hihetetlenül tápláló. Napi ajánlott adagja 10-30 g, s e mennyiségben súlyához képest több C vitamin van, mint a narancsban, több béta-karotin, mint a sárgarépában, és több vas, mint a sztékben.

A világon a második legnagyobb mennyiségű C-vitamin-t tartalmazó gyümölcs.

A béta-karotinról tudott, hogy segít megelőzni a szívbetegségeket és a bőrt is védi a nap káros sugaraitól.

A Goji bogyó a B-vitaminnak és az antioxidánsoknak is gazdag forrása, amelyek a káros szabad gyökök ellen védik meg a szervezet sejtjeit.

Gazdag továbbá poliszaharidokban, amelyek az immunredszert erősítik, továbbá 18 különböző aminosavat is tartalmaz és bőséges kálium-forrás is.